Kauba kohaletoimetamine

[divider background_colour=”#FFFFF” xs_height=”50″ sm_height=”50″ md_height=”50″ lg_height=”50″]
[heading header_type=”h2″ margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ scroll_animation=”fadeIn”]Kauba kättetoimetamine[/heading]
[ruler_divider margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ scroll_animation=”fadeIn”]

Galandia e-poest ostetud tooted jõuavad Teieni riigisiseselt 3 – 5 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest OÜ Galandia Kaubanduse (Müüja) pangaarvele.
Kauba saatmiseks kasutame SmartPosti ja Omniva kulleri teenuseid.
Riigisiseste postiteenuste hinnad tellimuste puhul on järgmised:
– SmartPOST – 2.39€
– SmartKuller – 4.80€
– Omniva kuller – 5.50€ (riigisiseselt)
Hinnad sisaldavad käibemaksu.

[divider background_colour=”#FFFFF” xs_height=”50″ sm_height=”50″ md_height=”50″ lg_height=”50″]
[heading header_type=”h2″ margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ scroll_animation=”fadeIn”]SmartKuller[/heading]
[ruler_divider margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ scroll_animation=”fadeIn”]

Smartpost kullerile teenuse kasutamisel toimetatakse pakk kohale 1 päevaga.

Saate valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja tellida kauba tööle või koju.

Teile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul info paki saabumise kohta SMS-teatega. Kuller helistab enne paki kohale toimetamist.

Kui esimesel korral ei õnnestu pakki üle anda ,lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt Teie soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.

Pakk antakse Teile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse Teile SMS-teatega.

[heading header_type=”h2″ margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ scroll_animation=”fadeIn”]SmartPOST[/heading]
[ruler_divider margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ scroll_animation=”fadeIn”]

SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad üle Eesti suuremate linnade kaubanduskeskustes. SmartPOSTi pakiautomaatide asukohad leiad siit. SmartPOSTi pakiautomaadi teenuse kasutamisel saadetakse järgneva paari päeva jooksul Teie mobiiltelefonile teade pakiautomaadi asukoha ja uksekoodi kohta.

[divider background_colour=”#FFFFF” xs_height=”50″ sm_height=”50″ md_height=”50″ lg_height=”50″]
[heading header_type=”h2″ margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ scroll_animation=”fadeIn”]Omniva kuller[/heading]
[ruler_divider margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ scroll_animation=”fadeIn”]

Omniva kulleriga saate Eestisiseselt kauba kätte mistahtes Teile sobival ajal Teile sobivasse kohta. Teile helistatakse ette ning lepitakse kokku sobiv kättetoimetamise päev ning ajavahemik, k.a. laupäev. Kuller teeb ühe väljastuskatse. Kui mingil põhjusel paki üleandmine ebaõnnestub, siis saadetakse Teile SMS või e-mail ning jäetakse postkasti paberteade paki saabumisest. Sellisel juhul saab paki kätte elukohajärgsest postiasutusest.

[divider background_colour=”#FFFFF” xs_height=”50″ sm_height=”50″ md_height=”50″ lg_height=”50″]
[heading header_type=”h2″ margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ scroll_animation=”fadeIn”]Saatmine välismaale[/heading]
[ruler_divider margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ scroll_animation=”fadeIn”]

Kui soovite kaupa tellida välismaale, saadame paki välja Omniva kulleriga Omniva kullerteenuse hinnakirja alusel. Paki teekonda saab jälgida internetist tracking numbri alusel.